Kinézetet készítette: Noricii.

2020. május 9., szombat

Sziasztok!

Nem gondoltam, hogy valaha még írni fogok erre a blogra. 8 év telt már el azóta, hogy befejeztem ezt a fanfictiont, te jó ég, 8 év.
Van itt még valaki? :D Mind felnőttünk már azóta, vagyis részemről inkább csak feljebb, igazán felnőtt talán sosem leszek.

Az ok, amiért írok, egyrészt, hogy megnézzem jár-e még erre valaki, illetve, hogy megosszam veletek, hogy az írás azóta is nagy szenvedélyem, és egy újabb történetbe kezdtem. Nem, ez nem a One Direction-ről szól, teljesen kitalált szereplőkről, de még mindig egy bandáról, ettől az ötlettől nem tudok elszakadni. :)

Emellett habár imádtam írni és visszaolvasni is Lisa történetét, úgy döntöttem felfrissítem kicsit. 8 év alatt változott a felfogásom, és a fogalmazásom is, tehát gondoltam ideje 2020-as köntösbe bújtatni a történetet. Habár a srácok feloszlása óta kicsit fájdalmas is, de a remény hal meg utoljára, lehet lesz még újra One Direction.

Egy szó mint száz, ha anno megfogott téged Lisa története, és szeretnéd újra olvasni egy újabb megvilágításban, tarts velem:
katt és olvass :)

Nem tudom hányan fogjátok ezt elolvasni, de még mindig nagyon hálás vagyok annak a sok pozitívnak, amit anno tőletek kaptam. Szebbé tettétek a tinédzser korom! Köszönöm! :)😌

xx, Adri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése